1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Люди, які мають порушення...

Люди, які мають порушення слуху, зазвичай чудово читають по губах і добре зчитують емоції.

От згадайте, як змінюються вирази обличчя пасажирів в аеропорту, коли відкладається рейс? Або яка паніка починає вирувати у залі очікування, коли звучить оголошення про зміну виходу на посадку?

👀 А що у цей момент відбувається із людьми, які погано або зовсім не чують? Як зрозуміти, куди бігти та чи треба взагалі? Доводиться шукати персонал і уточнювати, про що саме йшлося в повідомленні. Або перепитувати мандрівників поруч – і немає гарантій, що отримана інформація буде достовірною.

Без сучасних технологій пасажири із порушеннями слуху можуть відчувати себе розгубленими, особливо якщо йдеться про місця такого сильного стресового навантаження, як наприклад, аеропорт.

✈️ На щастя, прогрес не стоїть на місці. Нову технологію для авіаперевезень одним із перших випробував Gerald R. Ford International Airport (Міжнародний аеропорт імені Форда, штат Мічіган, США). Завдяки британському сервісу Signapse – AI Powered Sign Language інформаційні повідомлення для пасажирів транслювалися на відеоекранах жестовою мовою, а створював їх… ❗️ штучний інтелект.

У базі сервісу є великий словник термінів, різних фраз, назв пунктів призначення та авіакомпаній, номерів, часу доби з тисячами комбінацій. Штучний інтелект об’єднує їх у потрібні повідомлення та видає на екран. А оскільки ШІ може підключатися до системи даних аеропорту, то інформування жестовою мовою відбувається у режимі реального часу.

📍 Технологія Signapse використовується у Великій Британії вже півтора року, але переважно на залізничних вокзалах. Зараз, після успішного тестування в американському аеропорту, компанія обговорює запуск сервісу ще з кількома авіаструктурами по всій країні і розраховує упродовж року значно масштабувати проєкт.

А от професійним перекладачам жестової мови хвилюватися не варто, запевняють розробники. Сервіс зі штучним інтелектом створений не для того, щоб замінити живе спілкування, а для забезпечення цілодобової підтримки людей із порушеннями слуху. Адже у таких місцях, як аеропорт чи залізниця, навряд чи 24/7 чергуватиме людина, яка володіє жестовою мовою.

P.S. Але! Дуже важливо, щоб працівники різних служб аеропорту володіли базовими навичками жестової мови. Разом Visa – учасницею спільноти «Бізнес без бар’єрів» у межах ініціативи першої леді Олена Зеленська ще у 2021 році проводили відповідне навчання для Міжнародний аеропорт “Бориспіль”📲https://bit.ly/3VrJdcu

🤞🏼 Схрещуємо пальці і чекаємо, коли українські повітряні ворота знову відчиняться для пасажирів💛💙

📝📸TheLakeshoreWM

#bezbariernist#безбарєрність#barrierfree