1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Новини
  5. /
  6. Робоча зустріч Голови Березівської...

Робоча зустріч Голови Березівської районної державної адміністрації Лабуша Віталія Васильовича з начальником Березівського районного управління Держпродспоживслужби

Відбулася робоча зустріч Голови Березівської районної державної адміністрації Лабуша Віталія Васильовича з начальником Березівського районного управління Держпродспоживслужби в Одеській області Кіровим Федором Володимировичем. В ході зустрічі були обговорені питання реформування служби, можливості виконання покладених на неї завдань.

В ході реформи Держпродспоживслужби в Березівському районі утворено Березівське районне управління Держпродспоживслужби в Одеській області, в яке увійшли фахівці колишніх управлінь/відділів Березівського, Іванівського, Ширяївського, Миколаївського районів. При реорганізації ветеринарних лікарень Березівська районна державна лікарня ветеринарної медицини залишилася головною ветеринарною лікарнею району, а Ширяєвска, Іванівська, Миколаївська районні лікарні були приєднані до Березівської як відповідні дільничні лікарні ветеринарної медицини. При цьому було утворено і Березівську дільничну лікарню в складі Березівської районної державної лікарні ветеринарної медицини для спрощення роботи адміністративного апарату самої лікарні. При реформуванні було перерозподілено території відповідальності зазначених лікарень, але до роботи по відповідних територіях ветеринарні лікарі ще не приступили через незавершену реоганізацію по інших районах області.

Розглянуто питання по організації харчування в навчальних закладах на приєднаних тариторіях (постачальники харчових продуктів, нове шкільне меню та впровадження системи HACCP). Особливу увагу приділено епізоотичній ситуації (на території району з початку року виявлено 5 випадків сказу тварин) та проведенню протиепізоотичних заходів для попередження нових спалахів хвороб спільних для тварин та людей.

Також обговорено проблемні питання по діяльності Держпродспоживслужби та подальшу роботу з Березівською РДА.