Як бути ефективним під час кризи: нові серіали для держслужбовців на порталі Дія.Цифрова освіта
Освітні курси допоможуть публічним службовцям ефективно реагувати на виклики, пов’язані з війною.
На платформі Дія.Цифрова освіта можна переглянути три нові освітні серіали для державних службовців: «Кризові комунікації», «Кризові комунікації в управлінні персоналом» та «Міжнародне гуманітарне право і забезпечення міжнародних стандартів прав людини під час війни». Вони навчають ефективно комунікувати в кризових умовах та сприяти дотриманню прав людини під час війни.
Про що освітні серіали?
- Як реагувати на стрес та як він впливає на психіку людини.
- Як вести розмови на складні теми з використанням культури діалогу.
- Як правильно поводитися в складних ситуаціях.
- Про вплив міжнародного гуманітарного права на роботу держслужбовців під час воєнного стану.
«Ми приділяємо увагу створенню серіалів для держслужбовців, щоб вони могли будувати ефективну взаємодію та комунікацію з громадянами. Разом з командою Національного агентства України з питань державної служби ми розробили освітні серіали на Дія.Цифрова освіта, щоб допомогти держслужбовцям вибудовувати внутрішні комунікаційні стратегії та мати інструменти для розв’язання кризових питань, які виникають у сучасному світі», — зазначила Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.
Постійний представник ПРООН в Україні Яко Сільє зауважив, що в умовах війни стійка та ефективна державна служба є вкрай важливою для подолання кризи.
«Щодня публічні службовці допомагають мільйонам людей в Україні розв’язувати нагальні проблеми та вчасно отримувати життєво важливі послуги. Дієва комунікація, в основі якої лежить повага до прав людини, вкрай важлива в умовах війни. Наше ключове завдання — допомогти публічним службовцям залишатися ефективними та високопрофесійними в найскладніших ситуаціях».
Серіали допоможуть державним службовцям ефективніше виконувати свою роботу. Вони будуть краще підготовлені до ухвалення обґрунтованих рішень, надання точної інформації та ефективної комунікації з іншими.
«Сьогодні, окрім презентації трьох нових освітніх серіалів, ми обговорюємо виклики воєнного часу. Саме вони стали підґрунтям для розробки наших курсів. За час повномасштабної війни країна зіштовхнулася із втратами, горем та розчаруваннями. Усе це відбилося і на щоденній роботі в публічному секторі. Отже, ми порушуємо питання ролі публічних службовців у реалізації прав громадян. Обговорюємо практичний досвід комунікації на деокупованих територіях — як взаємодіяти в команді та назовні під час кризи», — зазначила Наталія Алюшина, Голова Національного агентства України з питань державної служби.
Освітній курс із «Кризових комунікацій» має 10 серій тривалістю 6–12 хвилин, які навчають ефективно спілкуватися в умовах кризи, а також піклуватися про себе та близьких.
Освітній серіал «Кризові комунікації в управлінні персоналом» створено для HR-спеціалістів, які працюють на державній службі. У 6 серіях тривалістю 7–11 хвилин ідеться про побудову якісних комунікацій усередині команди в часи кризи.
Онлайн-курс «Міжнародне гуманітарне право і забезпечення міжнародних стандартів прав людини під час війни» налічує 19 серій тривалістю 5–10 хвилин, у яких пояснюють основи міжнародного гуманітарного права та його вплив на роботу публічної служби.
Дивіться нові серіали на Дія.Цифрова освіта за посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses
Курси розроблені з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби (НАДС), Міністерства цифрової трансформації, національного проєкту Дія.Цифрова освіта за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні, за фінансування урядів Данії та Німеччини.