Безбар’єрність – це можливість для всіх користуватися різними послугами та отримувати всю необхідну інформацію без перешкод.
У більшості випадків бар’єри, з якими стикаються люди, неможливо сфотографувати, виміряти рулеткою чи хоча б доторкнутися. Та від цього вони не менш реальні та створюють не менше проблем.
Тому один з пріоритетів цього року, за словами Уповноваженої з питань безбар’єрності Тетяни Ломакіної, — це формування безбар’єрності послуг на всіх рівнях. І щоб допомогти людям, які працюють в сфері надання послуг різного типу, в межах тренінгів «Послуги без бар’єрів» були розроблена серія інформаційних буклетів для різних цільових груп.
Вже зараз на сторінці UNDP Ukraine / ПРООН в Україні доступні такі матеріали для:
1. Працівників закладів освіти.
2. Працівників органів місцевого самоврядування та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади.
3. Працівників центрів надання публічних послуг (ЦНАП, офіс громади, ДІЯ центр).
4.Водіїв громадського транспорту та контролерів.
5. Працівників культурних установ.
6. Членів моніторингових груп.
У цих буклетах міститься інформація, з якими бар’єрами можуть стикатися люди, що отримують відповідні послуги, а головне — як цього позбутися та зробити свої послуги доступними.