1. /
  2. Новини
  3. /
  4. Цифрове суспільство
  5. /
  6. «Купівля в один клік....

«Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce». Запускаємо безоплатне навчання для підприємців

Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та консалтингова агенція Disqover Agency запускають серію освітніх інтенсивів «Купівля в один клік. Секрети виходу на світові e-commerce платформи»‎.

Це безоплатне навчання для підприємців щодо представлення продукції на міжнародних маркетплейсах Amazon, Walmart, eBay, Etsy та Shopify.

Формат навчання передбачає серію з чотирьох ефірів на Facebook-сторінці Дія.Бізнес.

Програма проєкту

19 липня 2022 року, 13:00. Підготовка до виходу на світові маркетплейси

  • Загальний огляд лінійки e-commerce платформ: Amazon, Walmart, eBay, Etsy, Shopify
  • Як світ підтримує український бізнес під час війни: умови розміщення на маркетплейсах
  • Бар’єри входу: сертифікація та логістика
  • Кейс компанії ACME Color

Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. Має 5+ років досвіду у виведенні продуктів на глобальні маркетплейси. За роки співпраці з агенцією Disqover встигла попрацювати з клієнтами на всіх етапах: від підготовки та планування продажів до просування брендів і товарів на таких e-commerce майданчиках, як: Amazon, Walmart, eBay, Etsy та ін. З 2019 року очолює в агенції напрям Product.

26 липня 2022 року, 13:00. Research & Business Development: як статистика допоможе зростати (на прикладі виходу на Amazon)

  • Навіщо робити аналіз ніші?
  • Бар’єри запуску акаунту для окремих категорій: Food, Fashion & Beauty 
  • Структура аналізу ринку: що за чим вивчати 
  • Головні інструменти для проведення аналізу
  • Аналіз ринку: кейси компаній VIVO та Dari Co 

Спікер: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency

2 серпня 2022 року, 13:00. Реєстрація та запуск першої партії

  • Як зареєструвати юрособу в США: особливості, типи, податки, створення акаунта продавця
  • Робота з лістингами. Як оформити картку товару, щоб залучити покупців?
  • Посилка щастя: особливості логістики, види доставки з Amazon
  • Кейси компаній KODI Professional та AssayMe

Спікери: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. І Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency. Має 3+ років успішного досвіду реалізації кейсів клієнтів агенції Disqover. Співпрацює з брендами різних категорій товарів та координує роботу команди на кожному з етапів: від підготовки та запуску акаунта до просування продукту на світових майданчиках (Amazon, Walmart, Ebay, Etsy тощо). 

9 серпня 2022 року, 13:00. Підтримка акаунта та маркетинг як стратегія вдалих продажів

  • Робота з рейтингом та зірками: наскільки це важливо
  • SEO-оптимізація як ключовий для просування
  • Внутрішні інструменти просування на Amazon
  • Секрети потужних продажів: залучення зовнішнього трафіку

Спікери: Аліна Смоленська, Chief Product Officer у Disqover Agency. І Тетяна Шляпіна, Account Director у Disqover Agency.

Зареєструватися на вебінарний проєкт: https://cutt.ly/ALRNnef

Про компанію Disqover Agency. 

Disqover Agency — marketplace promotion агенція, що надає консалтингові послуги та пропонує маркетингові рішення клієнтам з метою масштабування їхнього бізнесу на глобальних e-commerce платформах. Працює з виробниками, дистриб’юторами товарів різних категорій, а також розробниками програмного забезпечення з України, Європи та США. Портфель агенції налічує понад 30 профільних послуг.